ارائه کارگاه تخصصی و دریافت لوح تقدیر در نخستین کنفرانس ملی صنعت پخش در ایران
کارگاه تخصصی دکتر جوان جعفری مدیریت سیستمها و IT با عنوان «مدیریت دانش در شرکتهای پخش بر مبنای مدل MAKE» به عنوان تجربه منتخب در حوزه صنعت پخش در نخستین کنفرانس ملی صنعت پخش در ایران مورد توجه قرار گرفت.
مقاله علمی آقای سید نیما میرعابدینی کارشناس سیستمها و فرایندها نيز با عنوان «افزایش بهرهوری فروش با استقرار پروژه فروش الکترونیک در شرکت گلپخش اول» در اين كنفرانس پذیرفته شد.
همچنین با همکاری واحدهای اداری دو شرکت گلپخش اول و گلرنگ پخش، غرفه معرفی محصولات و دستاوردهای این دو شرکت در سالن همایشها برپا شد که طی روزهای برگزاری همایش مورد توجه و بازدید خوب متخصصان و علاقهمندان صنعت پخش واقع گردید.
این رویداد مهم با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، اتاق بازرگانی تهران، انجمن انفورماتیک، سازمان مدیریت صنعتی و شماری از دانشگاههای معتبر و همچنین حمایت تعداد زیادی از شرکتهای بنام، مانند گروه صنعتی گلرنگ (شرکتهاي گلپخش اول و گلرنگ پخش) و... برگزار شد.
نخستین کنفرانس تخصصی صنعت پخش در تاریخ ۱۸ لغایت ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۳ به همت انجمن شرکتهای صنعت پخش ایران، در تهران مرکز همایشهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور معرفی صنعت پخش و با رویکرد هماندیشی و همافزایی اهالی این صنعت جهت بهبود فضای کسب و کار، فرهنگ سازی و ارتقای جایگاه آن، برگزار شد.
از رئوس برنامههای این کنفرانس میتوان به سخنرانی حجتالسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، آقای دکتر خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، آقای دکتر دیناروند معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، آقای دکتر تقوی مدیر عامل سازمان حمایت از مصرف کننده، آقای دکتر بهادری مدیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی تهران و جمعی از کارشناسان و صاحب نظران برجسته داخلی و خارجی، ارائه مقالات برگزیده کنفرانس توسط محققان وکارشناسان، برگزاری کارگاههای آموزشی و کاربردی توسط اساتید و نخبگان مجامع علمی پیرامون مباحث تخصصی، یافتههای روز مدیریت، بازاریابی و منابع انسانی در صنعت پخش نام برد.
محورهای کنفرانس عبارت بودند از: سرمایه انسانی، توسعه و توانمندسازی آن در صنعت پخش/ تکنولوژی اطلاعات و سیستمهای نرم افزاری و مدیریتی در صنعت پخش/ مدیریت پایدار زنجیره تامین و نقش لجستیک در صنعت پخش/ بازاریابی و فروش در صنعت پخش/ عوامل محیطی صنعت پخش/ مدیریت مالی در صنعت پخش.