استراتژی‌ها و اهداف

 

 

بیانیه خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

شركت گلپخش اول با هدف ارتقاء کيفيت و توسعه مديريت نوین توزیع كالاهاي بهداشتی، غذایی، سلولوزی و پلیمری در سطح کشور و همچنين رويكردهاي نوين در عرصه خدمات در راستاي اهداف ارزشمند موسسان خود در جهت اعتلای صنعت توزیع در کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۷۹ با سرمايه اي از تخصص و تجربه تاسیس گردیده است .

این شرکت با حمایت گروه صنعتي گلرنگ و بهره گیری از تجارب غنی، دانش فنی و توانمندی های مدیریتی و راهبردی  ارزشمند اعضاء هیات مدیره، مدیران و توان علمی کارشناسان همکار، دارای سوابق اجرایی وآموزشی مرتبط، چشم انداز و ماموریت خود را به شرح ذیل طرح‌ریزی و اعلام می‌نماید.

چشم انداز (Vision): یکی از سه شرکت برتر توزیع و پخش کالا در سطح ملی تا سال 1404

ماموریت (Mission): ما به ارائه خدمات توزیع و پخش کالا در زمینه بهداشتی، غذایی، سلولوزی و پلیمری در کشور ایران می‌پردازیم، و با اتکا به رویکردهای نوین، تجربه و دانش تخصصی، نیروهای متخصص و فناوری نوین موجود در گلپخش اول، ضمن مشارکت دادن مشتریان و ذی‌نفعان خود در فرایند ارائه خدمات، همگام با افزایش کیفیت خدمات، در کمترین هزینه، پاسخگوی نیاز آنها خواهیم بود. تلاش خواهیم کرد در بازار ملی مطرح باشیم. در این راستا مدیریت ارشد شرکت، برقراری سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ را در رئوس اهداف خود قرار داده، ضمن رعایت اصل مشتری‌مداری و نیز رعایت الزامات قانونی مرتبط با سازمان‌های قانونگذار، خود را متعهد به رعایت و پیشبرد مجموعه اهداف استراتژیک خود می‌داند.

    * افزایش میزان فروش با توسعه و رسوخ به بازار
    * کنترل هزینه ها با نگرش افزایش گردش دارایی
    * افزایش کمی و بهبود کیفی محیط های انبارش کالا
    * توسعه و بهبود بهره وری نیروی انسانی
    * بهبود و ارتقاء سیستم توزیع و پخش
    * افزايش قدرت رضايت مندي مشتریان از طرق كيفيت، قيمت و زمان تحويل
    * ارتقاء و توسعه سيستم هاي ارتباطي و اطلاعاتي(ICT) در حوزه لجستیک

اینجانب تعهد خود را در برقراری و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت اعلام مینمایم و برای حفظ تناسب و تداوم اهداف کیفیتی فوق الذکر بر بهبود مداوم و اثر بخشی آن نظارت خواهم داشت و از کلیه همکاران انتظار میرود نسبت به درک و برقراری این خط مشی کوشا بوده و در بهبود آن تلاش نمایند.