گلرنگ
برند گلرنگ در سال ۱۳۵۱ بنا به ضرورت خدمت به جامعه ایرانی، با عنوان محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی ثبت گردیده و علاوه بر آن به نام "موسسه تولیدی شیمیایی گلرنگ" هم ثبت گردید و بعدها به مدد تلاش و کوشش و همت والای آقای حاج محمد کریم فضلی و جمعی از متخصصین ایرانی توسعه‌یافته و به شرکت پاکشو تبدیل گردید و باهدف محصولاتی برای همه خانواده‌های ایرانی وارد بازار گردید. در شرایطی که در بازار شوینده و بهداشتی برند مطرح داخلی وجود نداشته است گلرنگ باهدف ساخت ۱ برند ملی با هویت ملی به بازار عرضه گردید. دامنه محصولات تولیدی تحت نام گلرنگ ابتدا انواع مایع ظرفشویی، سفیدکننده، پودر لباس‌شویی با نام "گلرنگ سوپر" ، جرم گیر و شیشه شوی را در بر می‌گرفت لیکن با گذشت زمان و توسعه برند، تولیدات محصولات بهداشتی و شوینده گلرنگ به انواع شامپو سر، نرم‌کننده موی سر، شامپو بچه، شامپو بدن و غیره رسید. اولین شامپو بچه استانداردشده در ایران توسط گلرنگ به بازار معرفی شد و در طول این سال‌ها با معرفی محصولات مختلف به بازار و دریافت انواع گواهینامه‌ها و استانداردها ۹ تنها جزو برترین برندهای شوینده ایران محسوب می‌شود بلکه با برنامه‌ریزی در راستای تأمین رضایت مصرف‌کننده، کمک‌های انسان دوستانه در قالب طرح‌های مشترک با سازمان محک (موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) و یونیسف به یک نشان ملی تبدیل شده است. برند گلرنگ کیفیت تولید را معادل رضایت‌مندی مصرف‌کننده تعریف می‌کند و آن را کلید موفقیت خود می‌داند. دلیل این مدعی مهر تأییدی است که مصرف‌کنندگان در استفاده از محصولات گلرنگ عنوان می‌نمایند و اینکه گلرنگ امروز رهبر بازار طبقات کالایی مختلفی از قبیل: مایعات شیشه شوی، مایعات سفیدکننده، جرم گیر، شامپو بچه، شامپو فرش و موکت، مایعات دست‌شویی و ... هست.