دکتر بن
  "دکتر" به معنای پزشک و دانشمند و "بن" در انگلیسی به معنای استخوان و در فارسی معادل ریشه و بنیه است. این دو کلمه پیام سلامتی و قدرت بدنی را تداعی می کنند. دکتر بن، نوجوانی است چابک و قوی. او به تغذیه سالم و ارزش غذایی محصولات اهمیت می دهد. برند دکتربن سعی دارد با تولید محصولات خوش طعم با ارزش غذایی بالا تحولی در گروه محصولی تنقلات ایجاد نماید. پاستیل ها در بین تنقلات دیگر از تنوع و جذابیت خاصی برخوردار می باشد.  در همین راستا تخصص اصلی دکتر بن در فرموله کردن پاستیل های سلامت و فراسودمند در آینده است. آینده ای که کودکان امروز با خاطراتی شیرین از آن یاد خواهند کرد. محصولات: سری پاستیل های رنگ طبیعی دکتر بن: استفاده از رنگهای مصنوعی در مواد غذایی احتمال ابتلا به سرطان، کاهش هوش کودکان و افزایش بیش فعالی مزمن را دو چندان می کند. در پاستیل های دکتر بن، رنگ های 100 درصد طبیعی و ژلاتین های گاوی درجه یک با خلوص بالایی از مواد پروتئینی بکارگرفته شده است. محصولات این برند در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید شده و در اختیار افراد جامعه قرار می گیرند.