برندها

شركت گلپخش اول با هدف ارتقاء کيفيت و توسعه مديريت نوین توزیع كالاهاي آرايشی، بهداشتي، غذايي و دارويي در سطح کشور و همچنين رويكردهاي نوين در عرصه خدمات در راستاي اهداف ارزشمند موسسان خود در جهت اعتلای صنعت توزیع در کشور عزیزمان ایران در سال ۱۳۷۹ با سرمايه اي از تخصص و تجربه تاسیس گردیده است.

این شرکت با حمایت گروه صنعتي گلرنگ و بهره گیری از تجارب غنی، دانش فنی و توانمندی های مدیریتی و راهبردی ارزشمند اعضاء هیات مدیره، مدیران و توان علمی کارشناسان همکار ، دارای سوابق اجرایی وآموزشی مرتبط، چشم انداز و ماموریت خود را به شرح ذیل طرحریزی و اعلام مینماید.

چشم انداز (Vision) :
يکي از سه شرکت توزيع و پخش كالا در سطح ملی و منطقه ای تا ۵ سال آینده.

ماموریت (Mission) :
ما به ارائه خدمات توزيع و پخش كالا درزمینه بهداشتي، آرايشي و غذايي در کشور ايران مي پردازيم، و با اتکا به رويکردهاي نوين، تجربه و دانش تخصصي، نيروهاي متخصص و فناوري نوين موجود در گلپخش ضمن مشارکت دادن مشتريان و ذينفعان خود در فرايند ارائه خدمات، همگام با افزايش کيفيت خدمات، در کمترين زمان و با کمترين هزينه، پاسخگوي نياز آنها خواهيم بود. در ۳ سال اول تلاش خواهيم کرد در بازار داخل به عنوان انتخاب اول مشتريان خود مطرح باشيم، و سپس در يک بازه ۵ ساله تلاش خواهيم کرد در بازار منطقه مطرح باشيم.

در این راستا مدیریت ارشد شرکت ، برقراری سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ را در رئوس اهداف خود قرار داده، ضمن رعایت اصل مشتری مداری و نیز رعایت الزامات قانونی مرتبط با سازمانهای قانونگذار، خود را متعهد به رعایت و پیشبرد مجموعه اهداف ذیل می داند.

  • افزایش میزان فروش
  • کنترل هزینه ها با نگرش افزایش گردش دارایی‌
  • بهبود کمی و کیفی محیط های انبارش كالا
  • توسعه و بهبود بهره وری نیروی انسانی
  • بهبود و ارتقاء سیستم توزیع و پخش
  • افزايش قدرت رضايت مندي مشتریان از طرق كيفيت، قيمت و زمان تحويل
  • بهینه سازی، ارتقاء و امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT ) در سطوح سازمانی